Articole SEO: Cum să scrii conținut SEO care să atragă oamenii către business-ul tău

Conținutul este foarte important printre factorii de ranking. În Google primează calitatea, așadar pe termen lung rezultate vin din partea conținutului care reușește să atragă atenția userului. Ține cont de câțiva pași simpli definitori serviciului de optimizare SEO.

Una dintre marile provocări pe care o întânlești atunci când te hotărăști să scrii un articol este stabilirea subiectelor de interes.  Redactarea unui articol SEO se face de către un specialist, content writer, care dezvoltă un subiect, în funcție de complexitate, până la 2000 de cuvinte. Pe scurt, un articol SEO înseamnă dezvoltarea unui conținut util, informal, convingător și valoros care are scopul de a satisface interesul utilizatorului.

Conceptul de native advertising și articole evergreen

Conceptul de native advertising face referire la tipul de conținut în care mesajul este livrat într-o formă asemănătoare contextului în care apare. Tipul acesta de articol se încadrează într-un mod natural în linia editorială a platformei în care este postat și aduce un beneficiu clar utilizatorului, oferindu-i acestuia informațiile de care are nevoie.  Articolele de tip evergreen ajută la îndeplinirea unor obiective principale cum ar fi: obținerea de back-links care ajută la creșterea vizibilității SEO, trafic de calitate și mai multe conversii. Acest tip de conținut atrage trafic și în perioada de după publicarea lui. Important este să alegi subiecte de interes continuu.

Sfaturi utile și obligatorii pentru redactarea articolelor, pe scurt rubrica de Bune Practici

Înainte de a te apuca de scris este important să faci o structură a articolului care să cuprindă o introducere scurtă în care să prezinți subiectul, cuprinsul în care să dezvolți mesajul pe care dorești să-l transmiți și concluzia care trebuie să însumeze cele mai importante idei.

Alegerea cuvintelor cheie. După ce ai cercetat piața și ai stabilit cuvântul cheie sau grupul de cuvinte cheie, esențial este să obții un rank al acestora. Foarte important este să ții cont de volumul căutărilor și de competiție. Un tool care îți poate oferii aceste informații este Rank Tracker!

Titluri, subtitluri, taguri H1 și meta descrierile sunt esențiale. Unul dintre cele mai importante locuri în care poți folosi cuvântul cheie se află în titlu, heading-uri și meta descrieri. Scrie un titlu atrăgător de impact pentru publicul tău. Reține că titlurile și subtitlurile îl ajută pe Google să înțeleagă structura articolelor. Meta descrierea reprezintă un rezumat citit tot de Google. Pentru a fi una relevantă, aceasta trebuie să conțină expresia cheie și să fie atractivă.

Densitatea cuvintelor cheie. Pentru a fi un articol eficient pentru un motor de căutare, el trebuie să fie concentrat pe cuvintele cheie. De obicei, un articol SEO ar trebui să aibă o densitate a cuvintelor cheie cuprinsă între 1-4%. La fel de imporatant este ca în primul paragraf să apară cuvântul cheie.

Deasemenea, trebuie să alegi fotografii sau video-uri care să ilustreze subiectul ales.

Pentru a scrie un articol SEO de impact este esențial ca acesta să fie adaptat în funcție de publicul țintă. Sperăm că ți-am fost de ajutor și la cât mai multe articole interesante și captivante.

Tags: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *