Ca agentie de marketing online stim ca obiectivele si rezultatele sunt in stransa legatura atunci cand comunicarea este una fluida, iar strategia este stabilita in functie de nevoile business-ului. Cu atat mai mult cu cat fiecare pas porneste de la intrebarea „de ce?”. De ce facem acest pas? Ce vrem sa obtinem cu asta? Ei bine, nu de putine ori ni s-a spus ca in orice parteneriat comunicarea este cheia. 

Astfel, astazi ne propunem sa discutam despre importanta unui workflow si comunicarea eficienta. Pornim de la faptul că adsem.ro este o agentie de marketing online, asadar in contextul actual in care totul se intampla online, de la intalniri si pana la raportare, comunicarea dintre client si agentia noastra este realizata adesea saptamanal. De ce? Pentru ca ne dorim sa ramanem conectati la nevoile clientului si mai ales ne dorim ca acesta sa fie mereu la curent cu implementarile si actiunile efectuate de noi pentru business-ul sau.

AdSem – Agentie de marketing online in 2022: Clar, concis si transparent, conectat cu nevoile clientului 

  • Meeting one to one

Ne place sa ramanem conectati la nevoile clientilor nostri si suntem deschisi sa ne intalnim ori de cate ori acesta isi doreste sau are nevoie. Fie ca vorbim de meet-uri pe platforme online sau despre intalniri fizice, intotdeuna avem cifrele si rezultatele de partea noastra. Rapoartele si planurile sunt atent organizate in prealabil pentru ca discutiile sa fie eficiente pentru toata lumea.

  • Raportare saptamanala, lunara si anuala

Comunicarea este un factor decisiv pentru succes, motiv pentru care pe langa implicarea noastra in proiectul tau, noi iti vom trimite update-uri de fiecare data cand am implemenetat/schimbat. 

La fiecare nou inceput de luna contractual trimitem un raport complet cu activitatile desfasurate pentru tine, dar si concret ce rezultate au adus actiunile noastre. Vrem sa vezi clar ce modificari au fost facute, cum performeaza campaniile si ce rezultate avem.

Si nu doar ca iti trimitem acest raport, insa daca ceva nu este clar, ne place sa ne uităm peste raport alaturi de tine si sa iti explicam pas cu pas ce implica fiecare activitate in parte, fie ca vorbim de SEO, Google Ads, Facebook Ads sau Social Media

Rapoartele noastre sunt personalizate si adaptate in functie de serviciu dar si de informatiile care sunt cu adevarat utile pentru client. Oricand ai nelamuriri sau iti doresti anumite informatii legat de statusul proiectului, suntem dispusi sa iti oferim rapoarte complete si clare 

 Vezi mai jos cum arata cateva secvente dintr-un exemplu de raport anual:

raport anual google ads
raport agentie de marketing online

In rapoartele anuale comparam adesea cifrele din anul precedent, cu rezultatele din anul curent, evaluam veniturile, cheltuielile dar si profitul tau. In cazul unui raport SEO de exemplu, iti aratam evolutia de pozitii pentru cuvintele cheie pe care ne-am axat pe parcursul intregului an:

raport seo
  • Sistem eficient de organizare
sistem organizare

Ne place sa fim organizati, motiv pentru care solutia optima pe care am implementat-o intern a fost utilizarea unei platforme care ne ajuta sa organizam taskurile, sa optimizam timpul, și sa ne asiguram ca nici un task nu ramane nefinalizat. 

De ce facem toate acestea? Pentru ca ne dorim sa vedem statusul pentru fiecare etapa in parte, dar mai ales pentru ca ne dorim ca fiecare dintre noi sa stie clar ce are de facut, fara a omite ceva. Astfel pot fi intreprinse actiuni corective pentru eficientizarea modului de lucru si a timpului alocat. 

Daca vrei sa vezi pe scurt cum organizam rapoartele pentru fiecare serviciu si sa intelegi mai bine modul nostru de lucru, iti las mai jos un sumar al procedurilor:

  • SEO
    • Raport detaliat care cuprinde evolutia tuturor cuvintelor cheie stabilite
    • Rezultatele din luna curenta comparativ cu luna precedenta
    • Raportare lunara cu paginile web optimizate SEO
    • Centralizare cu articolele redactate si publicate extern in luna curenta dar si cu articolele publicate pe blog-ul clientului
  • PPC
    • Raport saptamanal cu implementarile si distribuirea bugetului lunar alocat la nivel de campanii
    • Verificat constant partea de urmarire a conversiilor cu ajutorul unor instrumente speciale 
    • Actualizari ale campaniilor si anunturilor in functie de context si de cerintele clientului
    • Raport lunar cu rezultatele campaniilor derulate
    • Scurt rezumat cu cei mai importanti KPI’s in functie de obiectivele afacerii
    • Stabilirea strategiei si a produselor in focus pentru urmatoarea perioada
    • Discutii frecvente despre campaniile si reducerile in derulare
  • Social media
    • Discutarea si aprobarea conceptului strategiei pe urmatoarea luna
    • Pregatirea strategiei 
    • Trimiterea strategiei si aprobarea acesteia
    • Implementarea
    • Raportare lunara cu rezultatele aduse
  • Content 
    • Crearea unui plan editorial bazat pe cuvintele cheie aferente produselor/serviciilor in focus
    • Elaborarea abordarii creative in functie de domeniul de activitate al fiecarui client in parte
    • Utilizarea unor tool-uri performante de optimizare SEO pentru scrierea articolelor 
    • Centralizare cu articolele redactate si publicate, si ce rezultate au fost atinse

AdSem se adapteaza nevoilor tale!

La AdSem tinem cont de obiectivele tale, propuneri sau noi directii dar totodata consideram ca este de datoria noastra sa iti spunem daca o actiune nu avantajeaza sau chiar poate afecta businessul tau. 

Te-am facut curios si ai vrea sa afli mai multe despre noi? Important este sa luam legatura pentru ca de restul ne vom ocupa noi astfel incat sa putem stabili cel mai optim plan ca afacerea ta sa prospere.