Îmbunătățește rezultatele utilizând Reclame Dinamice
Promovarea online se dezvoltă din ce în ce mai mult, oferind noi oportunități de a atrage clienți ce prezintă interes față de afacerea ta.
Facebook-ul, ca și canal de promovare al afacerii te ajută să fii prezent chiar acolo unde oamenii petrec cea mai mare parte a timpului. Despre campaniile de promovare putem discuta multe, dar principalul subiect ce o să-l abordăm azi este cel referitor la reclamele dinamice.
De ce elemente ai nevoie pentru a utiliza reclame dinamice?
Pentru început ai nevoie de un cont de Business Manager. Aici creezi/adaugi contul de publicitate și pagina afacerii tale. Pasul următor este să instalezi în site codul pixel al contului de publicitate. Astfel, poți să urmărești acțiunile persoanelor ce îți accesează site-ul, precum să le și targetezi prin intermediu remarketingului.
Pentru afacerile ce dețin numeroase produse și nu reușesc să le promoveze în totalitate, acest tip de campanie le este recomandată. Ce trebuie să faci? Este foarte simplu:
Descarca CSV produse
Conectează-te la platforma site-ului și descarcă documentul cu caracteristici speciale pentru catalogul facebook. Dacă în platformă ai doar opțiunea de export simplu, poți instala tool-uri special create pentru asta.
Conectează-te la contul de publicitate Facebook
Mergi în partea de sus, stânga și click pe “Cataloage” » Creează Catalog. Următorul pas e să selectezi categoria ce îți descrie cel mai bine tipul tău de afacere.
Încarcă Exportul din platformă
Stabilește numele catalogului tău de produse. Pentru afacerile ce au ca și obiectiv comerțul electronic, există posibilitatea de a conecta catalogul cu platforma Ecommerce.
Următorul pas este să stabilești modalitățile de utilizare a catalogului de produse.
Poți selecta una, doua sau toate variantele posibile, mai exact:
- Cumpărături Instagram: permiteți persoanelor să afle mai multe despre produsele tale direct pe Instagram. Acest lucru este posibil prin etichetarea produselor în postări;
- Reclame Dinamice: Utilizând anunțuri create automat, poți ajunge la persoanele ce au arătat interes pentru produsele sau serviciile oferite de afacerea ta.
- Ads to Drive Traffic: cu ajutorul campaniilor ce au ca obiectiv traficul poți genera mai multe vizite pe site-ul tău web sau aplicație.
- Facebook Page Shop: Permite oamenilor să realizeze cumpăraturi direct din pagina de facebook, prin intermediul messenger-ului. Pentru asta trebuie să creezi în pagina ta secțiunea ” Magazin” unde adaugi catalogul de produse.
Este timpul să fii cu un pas înaintea clienților.
Accesează contul de publicitate și începe crearea campaniilor dinamice. Te poți axa pe campanii cu obiectiv “ conversii”, care au reclame dinamice, sau pur și simplu pe campanii cu obiectiv “ vânzări din catalog. Setează audiența care îți aduce cele mai multe rezultate sau testează diferite audiente, apoi adaugă catalogul de produse la etapa” reclame” pentru a-ți afișa automat produsele/serviciile pe care le oferi.
Reclamele dinamice de pe Facebook îți promovează în mod automat produsele/serviciile în rândul persoanelor care și-au exprimat interesul față de acestea pe site-ul tău web, în aplicația ta sau în alt loc de pe internet. Nu trebuie decât să încarci catalogul de produse și să configurezi campania o singură dată, iar aceasta va găsi persoanele potrivite pentru fiecare produs, oricât timp dorești, folosind mereu prețuri și disponibilități actualizate.
“Configurează reclamele dinamice o singură dată și apoi lasă-le să lucreze pentru tine”
Surse: facebook.com/business
Articole asemanatoare
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Categories
- Content Marketing (9)
- Email Marketing (2)
- General (8)
- Google Ads (17)
- Jobs (4)
- Promovare Online (20)
- SEO (16)
- Social Media (11)
- Studii de caz (9)
- Web Design (2)
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.