Newsletter Template: de la design pana la continut email
Ti-ai imaginat vreodata cat de simplu este sa interactionezi cu oamenii relevanti pentru afacerea ta? Ai nevoie de un newsletter template si poti intra in contact cu toti utilizatorii sau potentialii clienti pentru a le prezenta tot ce este nou si important: de la lansari de produse noi pana la stiri interesante si promotii poti transmite orice forma de informatie, cat timp respecti cateva bune practici.
Esti curios cum poti interactiona cu publicul tau prin intermediul unor newslettere de calitate? Ramai alaturi de noi si vei afla tot ce ar trebui sa stii despre template-ul unui newsletter de la design-ul si asezarea in pagina pana la continutul text pe care trebuie sa il urmareasca email-ul tau.
Ce platforma alegi pentru crearea unui newsletter?
Cheia pentru a crea un newsletter template reusit tine de alegerea platformei. In primul rand, este important sa ai in vedere functionalitatea platformei si daca aceasta iti ofera optiunile necesare pentru a-ti construi newsletterul asa cum iti doresti. Verifica daca platforma iti ofera un editor de newsletter template simplu de utilizat, un sistem de gestionare a listei de abonati si functii de personalizare, cum ar fi integrarea cu retelele sociale si un sistem de raportare a performantelor.
Exista o varietate de optiuni disponibile, de la platforme gratuite cu caracteristici limitate, pana la cele mai avansate si mai scumpe. Decide ce buget poti aloca pentru crearea newsletterului si alege o platforma care asigura un pachet potrivit nevoilor tale.
Un alt aspect la fel de important ca cele amintite anterior este sa examinezi securitatea si confidentialitatea oferite de platforma. Asigura-te ca datele tale si ale abonatilor sunt protejate prin intermediul unui sistem de criptare puternic si al unor politici clare de confidentialitate.
De exemplu, noi lucram cu MailChimp. Si, daca esti in cautarea unui tool extrem de usor de folosit, atunci acesta este un produs pentru tine. In MailChimp, tot ce trebuie sa faci este sa iti creezi un cont, o lista cu utilizatori/ persoane interesate de produsele si serviciile tale si mai apoi o campanie.
Daca lista contine mai putin de 2000 de abonati, MailChimp ofera posibilitatea sa trimiti pana la 1200 email-uri pe luna gratuit. Marea provocare este sa creezi materiale atractive pentru a-i motiva pe utilizatori sa deschida e-mailul, sa citeasca si sa interactioneze cu informatia pe care o oferi.
Newsletter template: 6 pasi importanti in crearea unei campanii de email marketing
1. Creeaza Campania
Denumeste campania conform listei tale de abonati. In plus, alege un subiect pentru a atrage atentia oamenilor si selecteaza data de expediere a newsletterului. Toate aceste detalii vor fi vizibile si iti vor facilita ulterior analiza rezultatelor campaniilor tale.
2. Selecteaza persoanele spre care doresti sa redirectionezi acest email
Platforma iti permite personalizarea listei de respondenti in functie de nevoile campaniei tale. Poti oricand sa adaugi sau sa elimini oameni din lista ta de expediere.
3. Adauga un subiect atractiv pentru a-i convinge pe oameni sa deschida email-ul
Scopul oricarui newsletter template este de a fi deschis de catre respondentul sau. Pentru a te asigura ca acest lucru se intampla si a vedea concret acest lucru in rezultatele campaniilor tale, asigura-te ca ai ales un titlu informativ, dar si captivant pentru audienta ta.
4. Creeaza un design dinamic si interactiv
Aici intervine dinamica dintre stilul si alegerile de design. Culorile, elementele text, buton cu posibilitate de click, imaginile si videoclipurile faciliteaza cresterea ratei de deschidere si citire a newsletterelor tale. MailChimp ofera o varietate de template-uri din care sa alegi modelul care ti se potriveste afacerii tale.
5. Trimite un test pentru a vedea mai bine mesajul inainte de trimiterea efectiva
Nu intotdeauna ai la dispozitie o echipa de marketing care sa te ajute cu crearea unui newsletter template. Prin urmare, inainte sa il consideri gata, cel mai bine ar fi sa te folosesti de optiunea de test a platformei. Acest lucru te poate ajuta sa identifici posibile erori si sa le remediezi.
6. Programeaza trimiterea newsletterului sau trimite-l chiar in acel moment
Nu mai este nevoie sa trimiti manual newslettere in Outlook, Gmail sau Yahoo. Acum poti folosi o platforma speciala prin care poti trimite la cat mai multa lume informatia in doar cateva secunde.
Cum alegi formatarea si elementele de design pentru afacerea ta?
Fii constant si consecvent, indiferent de elementele pe care le alegi. Daca te-ai decis sa folosesti un newsletter template, asigura-te ca acest tip de formatare va fi cel pe care il vei trimite pentru o anumita perioada de timp. Pe scurt, trebuie sa te gandesti in profunzime la identitatea brandului tau si sa te asiguri ca principiile estetice se folosesc de aceasta identitate.
Alege culorile, fonturile si stilul potrivit pentru brandul tau. In acest fel, newsletterul tau va fi usor de recunoscut si il va face sa iasa in evidenta intr-un ocean de alte materiale pe care le poate primi un respondent. Atentie! Prea multe elemente grafice pot deruta utilizatorul si pot reduce impactul mesajului tau, asa ca incearca sa te concentrezi pe ceea ce este important, organizand continutul in mod coerent si lizibil.
De altfel, printre prioritatile tale trebuie sa se numere si optimizarea textului pentru un dispozitiv mobil. Astfel, poti ajunge la o gama mai larga de utilizatori si le poti oferi o experienta de calitate, indiferent de dispozitivul pe care il utilizeaza. Nu in ultimul rand, incurajeaza interactiunea prin includerea unui indemn la actiune (CTA) catre un landing page pe propriul site.
Elemente de baza pentru continutul unui newsletter template
- Redactare inteligenta » formuleaza informatia din newsletter in asa fel incat sa para ca provine de la o persoana cu studii superioare in domeniul respectiv. Ofera sfaturi si idei de solutii pentru anumite probleme ale potentialilor clienti
- Captarea atentiei » primul pas spre succes este reprezentat de deschiderea e-mailului. Foloseste mici „trucuri” pentru a-i face curiosi, precum personalizarea subiectului, adaugarea termenilor care starnesc curiozitatea, precum: reduceri, promotii, solutii, cadouri
- Creeaza un design unic si profesional » combina cele mai reprezentative culori ale afacerii tale. Adauga produse la reducere, un text care sa ii motiveze sa acceseze informatia spre website-ul tau
- Adauga noi persoane in lista de abonati » daca ai un newsletter atractiv si interesant nu inseamna ca o sa ai succes total. Adauga cat mai multi abonati in lista ta. Sugereaza-le utilizatorilor sa informeze si alte persoane care ar putea fi interesate de serviciile tale.
Haide sa crestem valoarea website-ului tau cu un newsletter template! Alege AdSem.ro!
Vrei sa te ajutam noi cu generarea unui newsletter template optimizat pentru afacerea ta? Da-ne de stire! Ajutam afaceri similare cu a ta in fiecare zi sa ajunga acolo unde este publicul tinta! Iar daca iti doresti sa discutam mai in amanunt despre business-ul tau si oportunitatile pe care le-am putea avea impreuna, nu ezita sa ne contactezi!
Articole asemanatoare
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Categories
- Content Marketing (9)
- Email Marketing (2)
- General (8)
- Google Ads (17)
- Jobs (4)
- Promovare Online (20)
- SEO (16)
- Social Media (11)
- Studii de caz (9)
- Web Design (2)
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.