Newsletter – unul dintre cele mai eficiente instrumente de Marketing Online

Ți-ai imaginat vreodată cât de simplu este să interacționezi și să-ți informezi utilizatorii sau clienții despre cele mai populare produse, cele mai interesante știri sau cele mai mari reduceri prin intermediul promovării Online?

MailChimp a fost conceput pentru a te ajuta să realizezi toate aceste lucruri fără prea mult efort. Tot ceea ce trebuie să faci este să îți creezi un cont, o lista cu utilizatori/ persoane interesate de produsele și serviciile tale și mai apoi o campanie. Dacă lista conține mai puțin de 2000 de abonați, MailChimp vă oferă posibilitatea să trimiteți până la 1200 email-uri pe lună gratuit.

Marea provocare este să creați un conținut cât mai atractiv pentru a-i motiva pe utilizatori să deschidă e-mailul, să citească și să interacționeze cu acesta.

Pentru realizarea unei campanii de e-mail marketing  trebuie stabilită strategia ideală pentru audiența ta, iar apoi trebuie să urmezi 5 pași importanți:

  • Creează Campania – denumește campania în funcție de lista de abonați, subiect și data de trimitere a acesteia; acest lucru îți va fi de ajutor pe viitor când o să analizezi rezultatele campaniilor;
  • Selectează lista cu utilizatorii spre care dorești să redirecționezi acest e-mail;
  • Adaugă un subiect atractiv pentru a-i convinge să-l deschidă;
  • Creează un design dinamic și interactiv cu informațiile tale; acest instrument de marketing îți pune la dispoziție o varietate de template-uri pentru e-mailul tău; alege modelul ce ți se pare potrivit și personalizează-l cu elemente reprezentative pentru afacerea ta;
  • Trimite un test de newsletter pentru a-l vizualiza înainte de trimitere. Acest lucru te poate ajuta să identifici posibile erori și să le remediezi;
  • Programează trimiterea acestuia la o oră dorită sau trimite-l chiar în acel moment.

MailChimp este printre singurele instrumente de Marketing Online care oferă posibilitatea de automatizare în câțiva pași simpli.

Pentru a avea impact, newsletterul tău trebuie să se axeze pe 5 elemente de bază:

  • Redactare inteligentă » formulează informația din newsletter în așa fel încât să pară că provine de la o persoană cu studii superioare în domeniul respectiv. Oferă sfaturi și idei de soluții pentru problemele cu care se confruntă clienții.
  • Captarea atenției » primul pas spre succes este reprezentat de deschiderea e-mailului. Folosește mici „ trucuri” pentru a-i face curioși, precum personalizarea subiectului, adăugarea termenilor ce stârnesc curiozitatea, precum: reduceri, discount, soluții, cadouri etc;
  • Creează un design unic și profesional » combină cele mai reprezentative culori ale afacerii tale. Adaugă citate celebre, produse la reducere, un text care să îi motiveze să acceseze informația din el.
  • Adaugă noi persoane în lista de abonați » dacă ai un newsletter atractiv și interesant nu înseamnă că o să ai succes total. Adaugă cât mai multi abonați în lista ta. Sugerează-le utilizatorilor să informeze și alte persoane ce ar putea fi interesate de serviciile tale. Crește valoarea site-ului tău în cel mai simplu mod posibil.

Totul este atât de simplu.  Just drink a cup of coffee, come up with unique ideas and present them with MailChimp.

 

Sursă: CTRL-D

Tags: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *