studiu de caz rezultate din reclame google ads

Rezultate eficiente prin reclame Google Ads: O crestere a vanzarilor cu 895% la un cost de conversie redus cu 15%

Esti la inceput de drum sau ai deja un business, insa rezultatele intarzie sa apara? Iata concret cum te putem ajuta noi, AdSem.ro!

Citeste cu atentie acest studiu de caz de mai jos si afla cum am reusit sa crestem vanzarile cu 895% prin reclame Google Ads. Studiul de caz urmareste o analiza comparativa intre anul 2022 si aceeasi perioada a anului anterior.

Mai mult, acest studiu de caz se bazeaza pe contul de Google Ads al unei afaceri de tip ,,e-commerce” din domeniul fashion/articole vestimentare, care are ca obiectiv principal generarea de vanzari. Contul a fost preluat la sfarsitul lunii Februarie 2022.

Statusul initial al contului de Google Ads: de unde am pornit?

Pentru inceput am realizat o analiza la nivelul contului de Google Ads si am identificat urmatoarele:

  • in cont s-au inregistrat 343 conversii in luna februarie 2022
  • clickuri 36.900
  • cost/conversie 44,08 RON
status initial cont google ads

Astfel, am structurat strategia de promovare in jurul obiectivului principal al clientului nostru: generarea de vanzari. Pe langa acest obiectiv principal, ne-am propus sa reducem costul/conversie si sa generam mai multe conversii si de asemenea, un venit mai mare. 

Reclame Google Ads: cum le poti structura si optimiza pentru a genera conversii

Astfel, am inceput in luna martie cu realizarea si implementarea strategiei conturate. 

→ Am inceput prin optimizarea campaniilor active, astfel incat acestea sa performeze, sa genereze rezultate mai bune, bineinteles, la un cost cat mai mic.

→ Am organizat termenii de cautare in functie de relevanta: pe cei irelevanti i-am exclus, iar pe cei relevanti i-am adaugat la nivelul grupurilor de anunturi cu diferite tipuri de potrivire (ampla, expresie sau exacta). 

→ Am realizat o campanie de Shopping de la zero, deoarece cea existenta in cont nu mai performa, iar costul/conversie era mult prea mare. 

→ Am implementat de asemenea, o campanie de tip ,,Performance Max” pe care am structurat-o in grupuri de elemente axate pe categoriile de produse disponibile pentru promovare. Am optat pentru un buget mic la inceput pentru a testa exact cum functioneaza acest tip de campanie. 

rezultate primele implementari google ads

Astfel, putem observa cum deja, primele optimizari si implementari au inceput sa genereze rezultate. Asadar, in luna martie costul/conversie a fost redus cu 12,07 RON, iar numarul conversiilor a crescut cu 47 conversii.

comparatie rezultate martie vs feb

Nu ne-am oprit aici! Ne-am implicat si mai mult in atingerea obiectivului principal, astfel ca in luna aprilie am implementat noi optimizari in contul de Google Ads, dupa cum urmeaza:

→ Am oprit campaniile si reclamele Google Ads care nu au performat

→ Ne-am concentrat pe actualizarea produselor din grupul de elemente axat pe categoria de „noutati”, astfel incat anunturile sa contina informatii actualizate. 

→ Am implementat o noua campanie inteligenta cat mai complex structurata cu informatii si vizualuri specifice acestui business. Rezultatele nu au intarziat sa apara, astfel incat, la sfarsitul lunii aprilie s-au inregistrat 652 achizitii, iar costul per achizitie a scazut sub 10 RON. 

rezultate reclame google ads aprilie

In luna aprilie am generat mai multe conversii decat in luna martie, iar costurile din luna aprilie au fost mai mici cu aproape 50%. Acest lucru denota ca anunturile au ajuns la publicul tinta, la clientii potentiali cu sanse foarte mari de a realiza actiuni pe website (achizitii).

reclame google ads apr vs mar

Campaniile Google Ads au inregistrat rezultate mult mai bune, iar potentialul acestora era mult mai mare de atat, motiv pentru care am optat sa scalam treptat bugetul campaniilor, astfel incat sa nu fie influentat costul/conversie. Am continuat prin optimizarea campaniilor. Am realizat reguli automatizate pentru campanii/cuvinte cheie astfel incat sa mentinem cheltuielile sub control. 

Am scalat treptat bugetul, astfel ca la sfarsitul lunii mai, numarul de rezultate inregistrate in contul Google Ads a continuat sa creasca, iar numarul de clickuri a urmat de asemenea un trend ascendent. Prin urmare, ne-am orientat catre un public tinta si mai mare, cu potential de a converti pe website.

Reclame Google Ads: cum au evoluat si ce rezultate au generat

Am accesat Google Analytics pentru a vedea si mai transparent modul in care campaniile Google Ads pentru acest client genereaza venituri din ce in ce mai mari, de la o luna la alta.

evolutie reclame google ads

Iata cum s-au modificat veniturile si rata rentabilitatii cheltuielilor publicitare (ROAS) din momentul in care am preluat contul, cum au evoluat din luna Februarie si pana in acest moment cu ajutorul campaniilor de Google Ads.

Am realizat o comparatie a rezultatelor inregistrate de campaniile Google Ads utilizand Google Analytics. 

Este timpul sa vedem aportul pe care l-am adus noi, AdSem.ro la nivelul contului de Google Ads si cum au evoluat rezultatele campaniilor realizate. Astfel, am comparat perioada Martie – Mai a anului 2022 cu aceeasi perioada a anului anterior.

evolutie anuala reclame google

Iata doar cativa indicatori care s-au imbunatatit:

  • click-urile au crescut cu 270,99%
  • CPC a scazut cu 14,51%
  • sesiunile au crescut cu 315,50%
  • Bounce Rate a scazut cu 27,10%
  • Rata de conversie a crescut cu 139,38%
  • Tranzactiile au crescut cu circa 895% (894,64%)
  • Veniturile au crescut cu 1,634,89%

Toate aceste rezultate sunt inregistrate doar din campaniile Google Ads realizate si optimizate de AdSem.ro!

Promovare Google Ads eficienta cu AdSem.ro

Google Ads este o platforma propice pentru a creste o afacere. Campaniile Google Ads pot avea un aport semnificativ asupra profitabilitatii afacerii tale. Trebuie doar sa testezi tipurile de campanii, audientele, vizualurile, textele si abordarile, astfel incat sa le identifici pe cele mai bune pentru afacerea ta.

Sfaturi utile pentru promovarea pe Google Ads:

  • daca ai un business la inceput de drum, incearca sa te axezi pe generearea de trafic si brand awareness
  • testeaza variate tipuri de campanii oferite de Google Ads pentru obiectivele tale pentru a le identifica pe cele care sunt eficiente pentru afacerea ta
  • optimizeaza constant si tine costurile sub control
  • daca o campanie sau mai multe performeaza, nu limita bugetul, scaleaza-l treptat
  • actualizeaza constant continutul anunturilor si vizualurile
  • realizeaza constant extensii de pret, promotii, sitelink, apelare, imagini, locatie, aplicatie etc.

AdSem.ro este agentie partenera Google, iar campaniile AdSem.ro de promovare Google Ads au generat rezultate recunoscute si certificate de Google inca din 2014. 

Colaborarea cu noi iti aduce rezultate!

  • Strategie personalizata pentru business-ul tău
  • Rezultate inca din prima luna
  • Optimizari saptamanale (eficientizam bugetul tau!)
  • Analizam constant concurenta si utilizam tool-uri performante
  • Raportam frecvent rezultatele

Solicita oferta si hai sa discutam in detaliu despre serviciile Google Ads pe care ti le putem oferi. Intr-adevar iti vor aduce rezultate, te vei convinge singur!