Inceperea unui blog in 2022 este o nimica toata cu abundenta de platforme precum WordPress, Shopify sau OpenCart. Cu toate acestea, odata ce este „pornit”, urmatoarea mare provocare pe care o ai este sa aduci cat mai mult trafic pe blog si pe site-ul tau. Fara content marketing, nu poti face asta!

Daca dai o simpla cautare pe Google, vei gasi o multime de articole si asa-zisi experti autoproclamati care iti vor „impartasi” secretul generarii traficului catre website-ul afacerii tale. Ca specialisti in content marketing digital, iti spunem din experienta noastra de mai bine de 8 ani pe piata ca marele secret se afla la tine si intreaga idee este sa aduci la tine pe blog si, implicit in site, publicul valoros pentru afacerea ta.

Vrei sa cresti traficul pe website-ul afacerii tale prin content marketing?

Cresterea traficului pe site-ul tau nu este o stiinta abstracta si nu trebuie sa fie complicata sau dificila. Ca om de business, trebuie doar sa investesti timp si resurse pentru a obtine rezultate care atrag businessul tau in directia dorita de tine. Crearea si promovarea de content marketing cu scopul de a genera awareness nu presupune abilitati de guru, ci doar talent, rabdare, atentie si urmarirea unor obiective punctuale. 

Daca deja suna complicat, nu iti face griji! adsem.ro te poate ajuta cu o strategie personalizata de content marketing care va atrage atentia consumatorilor pe care afacerea ta ii urmareste in generarea de vanzari. Continutul relevant, scris pe baza unei strategii de marketing online bine puse la punct, iti va folosi ca forma de promovare a brand-ului tau si in diferite forme de generare a lead-urilor.

Esti gata sa cresti cu usurinta traficul pe blogul tau pentru a obtine mai multi vizitatori, ramai in continuare alaturi de noi si vei afla cum o strategie personalizata de content marketing iti poate mari retentia clientilor, genera trafic de calitate si creste vanzarile.

Importanta continutului de blog: ce impact are o strategie de content marketing pentru un brand?

seo content marketing

Marketingul de continut, prin crearea si distribuirea articolelor pe blogul unui brand, este o tactica de marketing care aduce rezultate atunci cand materialele de content marketing sunt scrise pentru a obtine mai multa vizibilitate afacerii tale. 

Priveste imaginea de mai sus si vei intelege de ce marketingul prin content calitativ si optimizat in acord cu rigorile SEO este benefic pentru bunul mers al unei afaceri. Intr-o perioada de doar un an, am reusit sa dublam traficul clientului nostru prin servicii personalizate de marketing prin continut: redactand articole optimizate si adaptate cerintelor de cautare ale potentialilor clienti ai partenerului nostru.

Content marketing – ajuta la cresterea traficului catre website

Cu siguranta iti doresti mai multi vizitatori pe site-ul tau, nu? Si noi! Pana acolo, haide sa ne gandim impreuna cum ajung prospectii pe website-ul tau:

1. Imagine buna de brand versus marketingul prin continut

Prospectii te-ar putea cauta dupa numele afacerii chiar in Google sau pe Social Media, dar acest lucru presupune un public pe care il ai deja. Ei stiu cine esti, esti pe radarul lor si acest lucru nu te ajuta sa obtii mai mult trafic fata de cel pe care il primesti deja.

2. Marketingul prin e-mail

email marketing

Ai putea plati pentru trafic cumparand o lista de e-mail, trimitand newsletter tot printr-o forma de content marketing si sperand ca unii oameni deschid e-mailuri si dau click pe e-mailuri. Dar acest tip de content marketing este mai scump si, daca nu obtii acordul prospectilor, le incalca si drepturile din punct de vedere GDPR.

3. Marketingul platit

Ai putea plati pentru trafic plasand reclame tintite, ceea ce nu este ilegal, dar totusi destul de costisitor. Si ai putea risca momentul in care ramai fara bani pe care sa ii aloci reclamelor, riscand pierderea traficului cu care te-ai obisnuit.

Deci, cum poti aduce trafic sau cititori noi pe website prin content marketing?

Poti apela cu incredere la content marketing, fiindca este un serviciu relevant si adesea folosit pentru a creste vizibilitatea unei afaceri in mediul online la costuri reduse comparativ cu reclamele platite. Prin content valoros cu obiective realizabile si scris pentru categoria de public pe care o vizezi poti genera traficul dorit, iar daca optezi si pentru optimizarea SEO a content-ului pentru motoarele de cautare, vei avea in vedere si depasirea competitorilor tai.

Cum functioneaza marketingul prin continut pentru website-ul tau si ce obiective poti seta pentru un articol de content marketing pe blogul companiei? 

content marketing blog

Sa ne gandim impreuna la competitorii afacerii tale din mediul online. Ei pot fi multi, moderati, insa niciodata putini. Un competitor este motivul pentru care brandul tau functioneaza si, cel mai important, pentru care apeleaza la diferite strategii de digital pentru a fi lider. 

Pentru a fi lider pe segmentul tau, trebuie sa te asiguri ca toate lucrurile pe care le faci in aceasta directie sunt facute cu gandul la public. Dincolo de strategii de marketing diversificate, gandeste-te la ce ai in plus si ce poti sa ii oferi consumatorului.

Strategia personalizata adsem.ro de content marketing

performante content marketing

Marketingul de continut realizat de echipa adsem.ro atrage, implica si mentine audienta afacerii tale prin generarea, publicarea si distribuirea articolelor, advertorialelor si altor materiale media relevante. Aceasta abordare stabileste expertiza, promoveaza cunoasterea marcii si mentine afacerea ta in prim-plan atunci cand consumatorul se pregateste sa faca o analiza inainte de a cumpara produsele dorite.

In imaginea de mai sus, vei vedea un exemplu de implicare a specialistilor nostri pe content marketing prin care, timp de un an de zile, au reusit sa aduca blogul unuia dintre clientii agentiei la un nivel de relevanta impresionant. 

Blogul a fost preluat si adus treptat la un cuantum de aproximativ 177.000 cititori, iar traficul creat a condus la rezultate vizibile in vanzari de peste 17.000 RON intr-un decurs de un an in care continutul a fost imbunatatit constant prin eforturi periodice de optimizare si reconfigurare a materialelor existente in website.

Marketingul prin articole pe blogul companiei este o modalitate excelenta de a te diferentia de competitorii afacerii tale

De fiecare data cand creezi si publici o postare SEO pe blogul afacerii, aceasta reprezinta inca o pagina indexata pe site-ul tau, ceea ce inseamna inca o oportunitate pentru tine de a aparea pe pagina cu rezultate ale motorului de cautare si de a genera trafic catre site-ul tau intr-o cautare organica.

Care sunt obiectivele de marketing pe care le poti seta pentru o postare pe blogul companiei?
obiecive marketing blog

Uneori marketingul prin blogging este usor, iar alteori poate fi extrem de dificil, daca nu iti setezi de la inceput obiectivele. Se poate intampla ca acum sa ai exact intreaga postare de marketing pe care vrei sa o publici, iar alteori sa nu stii de unde sa o apuci. 

Alege serviciul personalizat de content marketing oferit de adsem.ro si nu te vei mai lovi de o astfel de problema niciodata! Noi putem analiza potentialul afacerii tale, genera, publica si distribui articole relevante pentru ce domeniu are afacerea ta cu scopul de a creste traficul, a genera lead-uri si, implicit, genera vanzari in numele afacerii tale.

1. Atragi noi audiente prin content marketing folosit in avantajul afacerii tale

Cand redactezi o postare pe blogul companiei, este necesar sa te gandesti intotdeauna la o audienta. Uneori, acea audienta exista deja si se afla in comunitatea ta, iar alteori este ceva ce vrei sa obtii. Totusi, atunci cand doresti sa atragi un tip nou de consumator, ar trebui sa ii intelegi comportamentul online.

Inainte de a incepe procesul de content marketing, primul aspect crucial este sa te ocupi de partea de cercetare in care iti faci timp si analizezi publicul respectiv din anumite puncte de vedere:

  • Cine sunt ei?
  • Care este activitatea lor zilnica?
  • Ce bloguri sau reviste care deja practica content marketing citesc?
  • Cand este cea mai convenabila parte a zilei pentru ei sa citeasca ceea ce tu faci acum prin marketingul de continut?

Sa-ti analizezi audienta inainte de porni strategia de content marketing este cea mai buna tactica pe care orice brand ar trebui sa o practice in marketingul de continut.

2. Raspunzi nevoilor consumatorilor prin strategia de marketing de continut 

Oamenii pun intrebari pentru ca au o problema si au nevoie de un raspuns, de o solutie. asadar, de ce sa nu te folosesti de o unealta de marketing, cum ar fi un articol optimizat pentru cautarile potentialilor tai clienti in care poti oferi raspunsul si sa incerci sa te clasezi pe prima pagina pe Google?

Marketingul prin continut iti ofera posibilitatea sa ii ajuti pe cei care cauta informatiile scontate la tine. Descopera care sunt „durerile” urmaritorilor tai si incearca sa fii tu sursa lor principala de a descoperi raspunsurile pe care le cauta. Vezi care este cea mai buna valoare pe care o poti adauga intr-o postare de marketing pe blog si foloseste-te de toate atuurile pe care le ai pentru a genera raspunsul pe care consumatorul tau il cauta.

3. Promovezi un produs/serviciu printr-o strategie de marketing de continut bine gandita

Impartasind o experienta personala cu un produs/serviciu cu comunitatea ta, vei oferi prin marketingul de continut postari care ulterior pot fi distribuite si in social Media, intr-o nota mult mai personala. In acest fel, vei starni interesul oamenilor si ii vei face mult mai receptivi si mai interesati de ceea ce ai de spus de acum inainte prin content marketing.

Programeaza o discutie cu noi si haide sa facem content marketing de calitate pentru afacerea ta!

Ca sa ne exprimam literar, datele si informatiile anterior prezentate sunt doar varful iceberg-ului, daca esti cu adevarat interesat de o oferta de marketing prin continut, te invitam sa iei legatura cu noi asa cum preferi (via telefon, email sau website) si sa ne pui in tema legat de asteptarile tale pentru anul acesta. adsem.ro este echipa ta dedicata de marketing online!