studiu de caz optimizari seo

De la 3.000 la 13.000 de utilizatori lunar prin optimizari SEO


Inca astepti un argument suficient de bun pentru care sa apelezi la optimizari SEO? Poate din acest motiv esti astazi aici. 😊

Nu o sa detaliez despre toate avantajele si beneficiile pe care ti le aduc serviciile SEO, dar pe scurt, poti retine ca:

SEO = Pozitii mai bune in SERP ⟹ Mai multa vizibilitate ⟹ Mai mult trafic relevant ⟹ Mai multe tranzactii ⟹ Venituri mai mari 24/7

In plus, avem si un caz concret care demonstreaza tot ce am enumerat mai sus: 

trafic organic

Pentru optimizari SEO, apeleaza doar la servicii profesionale

Exista si actiuni care pot duce la scaderea traficului? Cu siguranta, da. Orice modificare facuta in website poate influenta pozitia si vizibilitatea organica a website-ului tau in rezultatele motoarelor de cautare. 

De exemplu: sa presupunem ca ai o categorie de produse care este pozitionata bine pentru o anumita expresie cheie. Ulterior, fara sa iti dai seama ca denumirea categoriei este si titlul principal H1 al paginii, vrei sa modifici denumirea categoriei. Astfel, modificand un element important in SEO, daca ai eliminat din H1 expresia cheie pentru care te pozitionai bine, vei observa la scurt timp scaderi de pozitii si implicit scaderi de trafic si vanzari. Fiecare element dintr-o pagina web conteaza si impacteaza mai mult sau mai putin pozitionarea in Google. De aceea, este bine sa apelezi la un specialist care cunoaste importanta acestor modificari. 

Ce optimizari SEO au dus la cresterea traficului pentru clientul nostru?

trafic google analytics

O campanie SEO profesionala va imbina cu succes actiunile SEO On-Page si strategia SEO Off-Page. Etapele noastre in promovarea SEO:

  1. Audit tehnic

La inceputul fiecarei colaborari, primul pas este analiza tehnica a website-ului. Cu ajutorul tool-urilor performante SEO care analizeaza zeci de factori, identificam problemele tehnice existente si le rezolvam rapid. Apoi ne asiguram ca si Google a luat in considerare si indexeaza paginile web relevante. De multe ori, intalnim probleme la structura URL-urilor, tag-uri canonical setate gresit, schimbari de URL-uri fara redirect si multe altele ce impiedica indexarea optima a website-ului. O pagina web neindexata, reprezinta o pagina care nu apare deloc in rezultatele motoarelor de cautare, nu se pozitioneaza pentru nici o expresie cheie. 

In cazul proiectului nostru, am identificat initial pagini care nu erau indexate in Google. Acestea figureaza de obicei cu pozitii de peste 100 pentru expresiile cheie specifice. Prin actiunile SEO potrivite, de la pagini complet ignorate de Google, astazi sunt pe primul loc:

  1. Optimizare SEO On-Page

La baza procesulu de optimizare SEO On-Page, se afla un research de cuvinte cheie atent realizat. Sunt necesare tool-uri specifice si o strategie bine pusa la punct. Selectarea cuvintelor cheie potrivite pentru care vrei sa te pozitionezi in Google, este esentiala. Iar in final, este important cum inserezi cuvintele cheie in pagina web – cantitate si calitate. Noi respectam cu strictele regulile SEO si astfel aducem cu adevarat rezultate: 

crestere pozitii cuvinte cheie

Monitorizam in prezent 77 de cuvinte cheie dintre care, pentru aproximativ jumatate, au fost facute optimizari SEO. Desi inca nu au fost optimizate toate paginile web, aproape jumatate din toate expresiile cheie monitorizate sunt in top 3 rezultate Google

  1. Optimizare SEO Off-Page

Strategia de backlinks sustine optimizarile SEO On-Page, de aceea este recomandat ca SEO On-Page si SEO Off-Page sa se realizeze concomitent. Desi este usor sa obtii backlink-uri chiar si la costuri reduse, calitatea lor este mai importanta decat cantitatea. Tocmai din cauza faptului ca se pot cumpara usor, Google lucreaza constant la imbunatatirea algoritmului pentru a identifica si pentru a trata ca atare aceste forme de spamming. Backlink-urile de calitate sunt esentiale pentru a „transfera” autoritate de la site-uri externe, catre site-ul la care se face trimitere. Astfel, selectarea site-urilor externe de unde ne dorim obtinerea de backlink-uri trebuie realizata cu atentie, analizand anumiti factori specifici. Un website foarte bine optimizat On-Page dar fara autoritate in Google, va avea mai putine sanse sa se pozitioneze pe pozitii inalte in Google comparativ cu un website care are deja o istorie de backlink-uri de calitate si implicit, autoritate in domeniu. 

  1. Content Marketing optimizat SEO

Principalul sfat oferit de catre Google pentru o pozitionare cat mai buna, este crearea continutului de calitate. La AdSem, ne axam pe calitate atat la textele de optimizari pentru paginile web, articolele de blog, cat si la articolele ce sunt publicate pe site-uri externe. 

Ce inseamna Content Marketing optimizat SEO?

  1. research expresii cheie/subiecte de interes pentru cititori
  2. oferirea informatiilor de calitate transpuse intr-o structura usor de parcurs
  3. abilitatea content writerului de a adapta informatia si de a redacta texte pentru categoria de public vizata
  4. redactare continut respectand principiile SEO

Noi am reusit de-a lungul timpului sa perfectionam acest proces si astfel am ajuns astazi sa aducem cu adevarat rezultate:

trafic pe blog

Doar din articolele publicate pe blog, am obtinut 24.400 click-uri organice, in aproximativ 3 luni

Deci cum a crescut proiectul nostru cu ajutorul serviciilor SEO?

☑ am rezolvat problemele din auditul tehnic

☑ am optimizat paginile web

☑ am obtinut backlinks de calitate

☑ am publicat pe blog articole de interes pentru publicul vizat

Astfel, am reusit sa obtinem rapid rezultate durabile

crestere click-uri si vizibilitate

Pentru optimizari SEO profesionale → AdSem

Avem tool-uri performante, experienta, know-how si specialisti dedicati care tintesc constant catre performante maxime -> AdSem – agentie SEO cu rezultate. 🗸 Hai sa ne cunoastem si te vei convinge!

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Lasă un răspuns

Categories