Procesul nostru de realizarea a campaniilor PPC:
CARE ESTE SCOPUL UNEI CAMPANII PPC

De ce noi?
Dacă ai o afacere în mediul offline este timpul să o aduci în online. Probabilitatea ca produsul sau serviciul pe care tu îl oferi să ajungă la publicul țintă este mult mai mare, mai ales când există atâtea modalități eficiente de promovare, precum promovarea PPC.
Clienții noștri
Am avut plăcerea să ajutăm sute de businessuri mici și mari să crească
Vezi ce spun clienții noștri
Noi chiar performăm și atingem obiectivele stabilite. Nu o spunem noi, o spun clienții noștri... pe bune!
Interesat de colaborare? Lasă-ne un mesaj!
Nu știi ce înseamnă promovarea pay per click și cum ți-ar crește rezultatele?
Îți oferim consultanță gratuită în cadrul căreia vom analiza care sunt oportunitățile tale și ale afacerii pe care o deții pe piață actuală și bineînțeles și principalii competitorii. Iar cu ajutorul celor mai noi technologii și tool-uri vom realiza un research și vom crea o strategie care să se plieze pe specificul afacerii și să aducă rezultate eficiente.
Ce este important pentru echipa AdSem?
Să reușim împreună să atingem obiectivele afacerii tale!
Întrebări frecvente despre Campanii PPC
Ce înseamnă PPC?
PPC (Pay Per Click) este modalitatea de marketing online prin care poți plasa anunțuri cu produsele sau serviciile pe care le oferă afacerea ta, în locuri strategice din mediul online pentru care plătești doar atunci când cineva va da clic pe anunțul tău. Campaniile PPC sunt o modalitate eficientă de a-ți crește afacerea și de a-ți atinge obiectivele.
Cum funcționează PPC și cum îmi ajută business-ul să crească?
PPC – Pay per click – de fiecare dată când un utilizator va da clic pe anunțul tău, vei plăti o sumă denumită cost per click (CPC). Acest cost variază în funcție de cât licitează concurenții tăi pentru a se afișa în vizorul potențialilor clienți pentru aceleași tipuri de produse sau servicii pe care le oferi și tu.
Cum știu că promovarea prin campanii PPC este potrivită pentru afacerea mea?
Nu vei știi niciodată până nu vei încerca. Cea mai bună modalitate de a-ți răspunde la întrebare este să testezi o perioadă și în funcție de rezultatele obținute, decizi dacă PPC Marketing este rentabil pentru business-ul tău sau nu. Apelează la un specialist PPC care te poate ajuta cu campanii PPC eficiente.
Cum aflu dacă o campanie PPC este eficientă?
Analizezi anumiți indicatori precum: costul per click, costul per conversie, bugetul cheltuit pentru promovare, ROAS (return on investment), iar la final, dacă bugetul investit este infim în comparație cu câștigul, poți fi sigur că promovarea PPC este potrivită pentru afacerea ta. Specialiștii Adsem îți oferă consultanță gratuită pentru a implementa strategia optimă afacerii tale.
Care sunt cele mai folosite platforme PPC sunt în România?
Cele mai folosite platforme PPC din România sunt: Google Ads, Facebook & Instagram Ads, Comparatoarele de prețuri Shopmania.ro și Compari.ro, Bing Ads, Waze Ads, LinkedIn Ads.