Campanii PPC ( cpc - cost per click )

Promovarea unui business prin campanii pay per click reprezintă o alegere eficientă atunci când obiectivul unei afaceri este de a-și crește rapid rezultatele la un cost per conversie bun în raport cu bugetul investit. Fie că specificul business-ului este de tip e-commerce sau tip lead, o campanie PPC poate propulsa rapid produsele sau serviciile oferite. 

Bineînțeles, orice campanie ppc are la bază o strategie atent creată și un research de cuvinte cheie bine pus la punct de către un specialist PPC. Pentru fiecare tip de business este necesară realizarea unui plan atent realizat, în raport cu scopul, specificul și obiectivele pe termen lung ale acestuia. Nu există o campanie PPC general valabilă și eficientă, mai ales, pentru orice tip de afacere. De aceea, de cele mai multe ori, o agentie pay per click reprezintă cheia succesului. Un specialist PPC va ști cum să pună în evidență avantajele și beneficiile produsului sau serviciului promovat, prin intermediul mixului de cuvinte cheie atent alese, special pentru fiecare afacere în parte. 

Cu ce te va ajuta o agentie pay per click în promovarea afacerii tale? Va analiza piața, principalii competitori, va realiza un research de cuvinte cheie potrivite și va realiza o estimare de buget și rezultate obținute. Mai apoi, va realiza o strategie pe termen lung pentru atingerea principalelor obiective și în cele din urmă va stabili ce tipuri de campanii sunt potrivite. 

Un alt aspect important pe lângă cele menționate anterior îl constituie titlurile și descrierile anunțurilor realizate. Cu cât acestea includ mai multe cuvinte cheie, cu atât vor performa mai bine. Este necesară includerea a cel puțin un cuvânt cheie într-unul dintre titluri, cât și într-una dintre descrieri. Și neapărat trebuie să fie relevante! Trebuie surprinse principalele avantaje ale produsului sau serviciului promovat pentru a atrage potențialii clienți.

Procesul nostru de realizarea a campaniilor PPC:
Analiza nișei și a site-ului web
Realizarea unei strategii PPC care sa te diferențieze de concurentă, bazată pe obiectivele tale: Vânzări, Leaduri sau Awarness
Realizare campaniilor PPC bazate pe obiectivele tale: Vânzări, Leaduri sau Awarness
Optimizarea periodică cu obiectivul de a reducerea costurile și a mări conversiile
Raportare lunară a rezultatelor campaniilor

CARE ESTE SCOPUL UNEI CAMPANII PPC

ppc

Îți dorești creșterea traficului pe site, mai mulți clienți, mai multe vânzări sau creșterea gradului de vizibilitate asupra mărcii? Alegerea promovării prin campanii PPC permite crearea și implementarea unor strategii personalizate în funcție de fiecare tip de afacere și de obiective.

Vei fi taxat doar în momentul în care un utilizator va da click pe anunțul tău. Dacă anunțurile tale vor fi afișate în căutările unui utilizator, dar nu va da click pe ele nu vei fi taxat.

Nu uita! Informațiile furnizate într-un anunț pot face diferența între tine și concurență. Cu cât utilizatorul va avea mai multe informații prezentate, cu atât va fi atras să dea click pe anunțul tău și să în cele din urmă să realizeze o conversie.

Clickurile sunt o modalitate de măsurare a atenției și interesului utilizatorilor. Totodată, vei avea control total asupra bugetului și vei putea măsura rezultatele campaniilor cu exactitate.

Cere Consultanță Gratuită!

De ce noi?

Dacă ai o afacere în mediul offline este timpul să o aduci în online. Probabilitatea ca produsul sau serviciul pe care tu îl oferi să ajungă la publicul țintă este mult mai mare, mai ales când există atâtea modalități eficiente de promovare, precum promovarea PPC. 

Oferim consultanță în ceea ce privește oportunitățile afacerii tale
Analizăm constant piața și concurenții tăi direcți
Suntem întotdeauna la curent cu noul și introducem în campaniile PPC cele mai inovative strategii
Suntem orientați către client, așa că buna comunicare este punctul nostru forte
Lucrăm constant pentru atingerea obiectivelor tale
Raportăm lunar evoluția proiectului tău

Clienții noștri

Am avut plăcerea să ajutăm sute de businessuri mici și mari să crească
logo kidino
Pint.ro lucreaza cu agentia de marketing adsem
oriflame romania
scania romania
ejolie.ro
fabrica-de-firme.ro
marketing online starbucks
farmaciatinos
redist
enes.ro
edil-italy.ro
angrozenda
kuechentreff
rotoli.ro
vreautermopaneieftine
edituratact
ibarber.ro

Vezi ce spun clienții noștri

Noi chiar performăm și atingem obiectivele stabilite. Nu o spunem noi, o spun clienții noștri... pe bune!

Interesat de colaborare? Lasă-ne un mesaj!

Nu știi ce înseamnă promovarea pay per click și cum ți-ar crește rezultatele?

Îți oferim consultanță gratuită în cadrul căreia vom analiza care sunt oportunitățile tale și ale afacerii pe care o deții pe piață actuală și bineînțeles și principalii competitorii. Iar cu ajutorul celor mai noi technologii și tool-uri vom realiza un research și vom crea o strategie care să se plieze pe specificul afacerii și să aducă rezultate eficiente.

Ce este important pentru echipa AdSem?

Să reușim împreună să atingem obiectivele afacerii tale!

Vreau Campanii PPC

Întrebări frecvente despre Campanii PPC

Ce înseamnă PPC?

PPC (Pay Per Click) este modalitatea de marketing online prin care poți plasa anunțuri cu produsele sau serviciile pe care le oferă afacerea ta, în locuri strategice din mediul online pentru care plătești doar atunci când cineva va da clic pe anunțul tău. Campaniile PPC sunt o modalitate eficientă de a-ți crește afacerea și de a-ți atinge obiectivele.

Cum funcționează PPC și cum îmi ajută business-ul să crească?

PPC – Pay per click – de fiecare dată când un utilizator va da clic pe anunțul tău, vei plăti o sumă denumită cost per click (CPC). Acest cost variază în funcție de cât licitează concurenții tăi pentru a se afișa în vizorul potențialilor clienți pentru aceleași tipuri de produse sau servicii pe care le oferi și tu.

Cum știu că promovarea prin campanii PPC este potrivită pentru afacerea mea?

Nu vei știi niciodată până nu vei încerca. Cea mai bună modalitate de a-ți răspunde la întrebare este să testezi o perioadă și în funcție de rezultatele obținute, decizi dacă PPC Marketing este rentabil pentru business-ul tău sau nu. Apelează la un specialist PPC care te poate ajuta cu campanii PPC eficiente.

Cum aflu dacă o campanie PPC este eficientă? 

Analizezi anumiți indicatori precum: costul per click, costul per conversie, bugetul cheltuit pentru promovare, ROAS (return on investment), iar la final, dacă bugetul investit este infim în comparație cu câștigul, poți fi sigur că promovarea PPC este potrivită pentru afacerea ta. Specialiștii Adsem îți oferă consultanță gratuită pentru a implementa strategia optimă afacerii tale.

Care sunt cele mai folosite platforme PPC sunt în România?

Cele mai folosite platforme PPC din România sunt: Google Ads, Facebook & Instagram Ads, Comparatoarele de prețuri Shopmania.ro și Compari.ro, Bing Ads, Waze Ads, LinkedIn Ads.