Orice campanie SEO reușită are la bază cuvintele potrivite. Keyword research-ul este primul pas atunci când începem să lucrăm la un nou proiect, sau la propriul business. Chiar dacă monitorizăm constant planul, e important să știm încă de la început care sunt principalele cuvinte cheie pe care le țintim.
Fă-ți o listă pentru a-ți organiza strategia de Keyword Research
Începe prin a-ți face o listă. Fă un exercițiu de brainstorming și scrie pe listă 4-5 cuvinte esențiale pentru site-ul tău. Poți cere sugestii angajaților sau colegilor tăi.
Acest lucru te va ajuta să-ți pui ideile în ordine și să îți stabilești exact punctul de pornire.
Folesește Tool-urile Google
Keyword Planner îți va oferi variante extrem de utile, însă de cele mai multe ori o campanie SEO are nevoie de mai mult. Folosește-te și de celelalte tool-uri Google pentru a-ți crea campania SEO. Google Analytics îți poate arăta exact ce căutări ți-au adus utilizatorii pe anumite landing pages.
Cum?
Achiziție »» tot volumul de trafic »» Sursă/Modalitate »» google/organic »» alegi ca parametru secundar Pagina de destinație
Numărul de utilizatori ne va ajuta să ne dăm seama care sunt principalele cuvinte cheie pe care ar trebui să le prioritizăm în campania SEO.
De asemenea, Google Search Console te poate ajuta să vezi cele mai importante Statisti ce căutare – afișări, clicuri, poziții, CTR.
Long Tails are the real Key
Ai aflat care sunt cuvintele cheie importante pentru tine și le-ai pus în capul listei pe cele care ajung primele în rezultatele căutărilor. Însă ai nevoie de ceva mai mult. Nu te baza doar pe expresiile formate din 2-3 cuvinte. Folosește long tails, s-ar putea să aibă rezultate neașteptate în campania ta.
Pentru a folosi long tails în mod eficient trebuie să știi exact ce oferi clientului. Să luăm exemplul unui magazin de haine cu prețuri de outlet, ce fel de long tails alegi?
Poți folosi cuvinte Tranzacționale sau Buy Words (utile pentru utilizatorii care sunt foarte aproape de a cumpăra): cele mai ieftine haine de dama; rochii elegante cele mai mici prețuri, imbracaminte la prețuri de outlet etc.
Google Suggestion e o metodă foarte bună de obținere a acestor cuvinte cheie
Nu te feri de cuvintele lungi, dacă sunt folosite cum trebuie, acestea pot fi cele mai eficiente pentru rankingul Google.
Acum ești gata să începi campania SEO on-page și off-page. Analizează-ți competitorii și pune cuvintele cheie găsite la treabă!
Surse: Smarters.ro, Moz.com
Lasă un răspuns