Keyword Research – cum sa-l faci rapid si eficient
Orice campanie SEO reusita are la baza cuvintele potrivite. Procesul de Keyword research este primul pas atunci cand incepem sa lucram la un nou proiect, sau la propriul business. Chiar daca monitorizam constant planul, e important sa stim inca de la inceput care sunt principalele cuvinte cheie pe care le tintim.
Fa-ti o lista pentru a-ti organiza strategia de Keyword Research
Incepe prin a-ti face o lista. Fa un exercitiu de brainstorming si scrie pe lista 4-5 cuvinte esentiale pentru site-ul tau. Poti cere sugestii angajatilor sau colegilor tai.
Acest lucru te va ajuta sa-ti pui ideile in ordine si sa iti stabilesti exact punctul de pornire in procesul de optimizare SEO.
Foleseste Tool-urile Google
Keyword Planner iti va oferi variante extrem de utile, insa de cele mai multe ori o campanie SEO are nevoie de mai mult. Foloseste-te si de celelalte tool-uri Google pentru a-ti crea campania SEO. Google Analytics iti poate arata exact ce cautari ti-au adus utilizatorii pe anumite landing pages.
Cum?
Achizitie »» tot volumul de trafic »» Sursa/Modalitate »» Google/organic »» alegi ca parametru secundar Pagina de destinatie
Numarul de utilizatori ne va ajuta sa ne dam seama care sunt principalele cuvinte cheie pe care ar trebui sa le prioritizam in campania SEO.
De asemenea, Google Search Console te poate ajuta sa vezi cele mai importante Statistici – afisari, clicuri, pozitii, CTR.
Long Tails are the real Key
Ai aflat care sunt cuvintele cheie importante pentru tine si le-ai pus in capul listei pe cele care ajung primele in rezultatele cautarilor. Insa ai nevoie de ceva mai mult. Nu te baza doar pe expresiile formate din 2-3 cuvinte. Foloseste long tails, s-ar putea sa aiba rezultate neasteptate in campania ta.
Pentru a folosi long tails in mod eficient trebuie sa stii exact ce oferi clientului. Sa luam exemplul unui magazin de haine cu preturi de outlet, ce fel de long tails alegi?
Poti folosi cuvinte Tranzactionale sau Buy Words (utile pentru utilizatorii care sunt foarte aproape de a cumpara): cele mai ieftine haine de dama; rochii elegante cele mai mici preturi, imbracaminte la preturi de outlet etc.
Google Suggestion e o alternativa buna de obtinere a acestor cuvinte cheie
Nu te feri de cuvintele lungi, dacă sunt folosite cum trebuie, acestea pot fi cele mai eficiente pentru rankingul in Google.
Acum ești gata să începi campania SEO on-page și off-page. Analizează-ți competitorii și pune cuvintele cheie găsite la treabă! Daca nu ai timp sa te ocupi, apeleaza la servicii SEO cu rezultate dovedite!
Articole asemanatoare
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Categories
- Content Marketing (9)
- Email Marketing (2)
- General (8)
- Google Ads (17)
- Jobs (4)
- Promovare Online (20)
- SEO (16)
- Social Media (11)
- Studii de caz (9)
- Web Design (2)
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.