Studiu de Caz – Cum am crescut veniturile cu 360% prin SEO


Sunt multe situatii in care oamenii sunt sceptici cu privire la rezultatele pe care le pot aduce serviciile SEO businessului lor. Este nevoie de exemple reale pentru a intelege cum functioneaza de fapt SEO. Spre deosebire de alte servicii de marketing online, SEO implica putina rabdare. Principalul incovenient este ca rezultatele nu se vad instant, SEO aduce rezultate benefice pe termen mediu si lung, iar odata ce apar rezultatele, vor avea un impact pozitiv substantial asupra intregului business. 

servicii seo - google analytics

Studiu de caz – Optimizare SEO pentru un magazin online

  • Trafic organic – 83% mai multi utilizatori 
  • Rata de conversie a crescut cu 120%
  • Cu 280% mai multe tranzactii
  • Si cel mai important – Venitul a crescut cu 365%
optimizare seo - google analytics

Cum am obtinut rezultatele cu ajutorul serviciilor SEO?

Proiectul este un magazin exclusiv online, iar colaborarea a inceput in ianuarie 2021. La primul contact am stiut ca va fi mult de lucru, dar asta a insemnat o provocare si totodata satisfactia a fost si mai mare odata cu venirea rezultatelor. 

  1. Primul pas a fost o restructurare a meniului. Am ordonat meniul in categorii si subcategorii relevante astfel incat orice vizitator care acceseaza site-ul sa poata gasi usor informatiile si produsele de care are nevoie. In ziua de astazi oamenii nu mai au rabdare, vor intra pe site si desi sunt interesati sa cumpere, daca nu vor gasi ce isi doresc la maxim 3/4 click-uri distanta, vor parasi site-ul si vor relua procesul pe un site concurent. 
optimizare site erori tehnice
  1. Audit Tehnic Site

Ca un site sa poata creste si sa ajunga in primele pozitii din Google, in primul rand trebuie sa fie “indragit” de motorul

de cautare. Acest lucru se intampla atunci cand site-ul respecta cerintele Google de buna functionare. Cum stim daca site-ul nostru este indragit de motorul de cautare? Verificam. Exista tool-uri si aplicatii online care analizeaza un site in intregime pentru a descoperi erorile ce nu il lasa sa functioneze optim. De multe ori este vorba de erori de care nu stim si nu sunt vizibile la prima vedere. 

Cu ajutorul unor aplicatii mai complexe pentru care este necesara o licenta platita, analiza este mai detaliata si vei primi un raport complet care va cuprinde inclusiv recomandari pentru rezolvarea problemelor. 

In urma acestui raport, identificam exact unde sunt problemele si le rezolvam daca avem acces.

  1. Stabilirea cuvintelor cheie si Optimizarea SEO On-Page   

Optimizarea SEO On-Page reprezinta crearea unui continut specific in baza cuvintelor cheie stabilite pentru fiecare pagina in parte. Am inceput cu categoriile produselor importante care din punct de vedere al profitului aduc un aport esential in vanzari: 

  • meta titlu
  • meta descriere
  • titlu relevant
  • subtitluri
  • continut consistent pentru fiecare pagina
  • Atribut ALT pentru fiecare imagine
  • imagini sau videoclipuri optimizate, etc. 

Audit initial pagina:

audit seo on page

Audit dupa optimizare:

audit seo on page optimizat

  1. Strategie Backlinks – Optimizare Off-page

O strategie de backlinks trebuie gandita pe termen lung si rezultatele nu vor intarzia sa apara. Plasarea link-urilor pe alte site-uri, fie sub forma de articole pe publicatii externe, fie prin diverse actiuni de colaborare, este esentiala pentru a creste autoritatea site-ului. Atentie insa, si in aceasta situatie calitatea primeaza in defavoarea cantitatii. Site-uri externe cu probleme tehnice si erori sau site-uri cu o autoritate mica, nu vor avea un impact pozitiv asupra site-ului pentru care facem aceste actiuni. Cuvintele cheie folosite pentru backlinks vor trebui alese cu atentie in functie de obiective. Pe langa faptul ca putem creste autoritatea unui site, putem creste si notorietatea produselor sau serviciilor vandute daca sunt plasate pe site-urile potrivite. 

Cresteri de pozitii in Google pentru cuvintele cheie – client vs competitie:

cresteri de pozitii seo

Mereu sunt bine venite actiuni suplimentare

Q&A, Structured Data, sunt doar cateva exemple de actiuni pe care le putem face ca site-ul clientului nostru sa obtina o pozitionare cat mai buna in rezultatele motorului de cautare Google. 

optimizare magazin online

Serviciile SEO nu trebuie sa inceteze niciodata

Sunt intr-adevar actiuni ce vor fi realizate doar o singura data, dar si actiuni de care este nevoie constant pentru a creste cat mai mult in pozitiile din Google. Chiar si auditul tehnic si rezolvarea erorilor nu sunt suficiente doar la inceput. Avand in vedere ca site-ul va evolua si se va adauga constant continut nou, este bine sa reanalizam functionalitatea lui periodic. 

In primul rand nisa pe care activeaza clientul si cat de agresiv reactioneaza competitorii vor fi factori decisivi care vor contribui la strategie. Strategia si actiunile trebuie sa fie adaptate constant, analizand atat situatia per ansamblu cat si noile modificari ce apar la algoritmul motorului de cautare. 

Ai nevoie de servicii SEO pentru businessul tau?

Cu siguranta! Indiferent de domeniul in care se afla businessul tau, cu strategia si bugetul potrivit te vei putea bucura de rezultate pe termen lung. Inainte de orice strategie de marketing online, asigura-te ca website-ul tau este pus la punct. 

De ce sa alegi AdSem pentru optimizare SEO?

  • Transparenta actiunilor noastre: raport lunar si status de performanta 
  • Lucram cu tool-uri si aplicatii performante care ne ajuta sa luam cele mai bune decizii
  • Experienta – sute de proiecte in portofoliu
  • Cautam constant cele mai bune metode de optimizare SEO
  • Vei vedea rezultate inca din prima luna

Cere oferta si hai sa vedem impreuna cum serviciile SEO iti aduc rezultate -> AdSem – Agentie SEO cu rezultate!

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Lasă un răspuns

Categories