seo meta tags

SEO meta tags – Meta titlu si meta descriere: ce sa faci si ce sa NU faci


Meta titlul si meta descrierea sunt, fara doar si poate, elemente esentiale in procesul de optimizare SEO. Aceste SEO meta tags reprezinta titlul si descrierea pe care Google le va afisa in rezultatele cautarilor, in SERP.

Pe langa faptul ca influenteaza modul in care Google iti indexeaza pagina, acestea sunt cele care conving utilizatorul sa dea CLICK. Incearca sa oferi cel mai bun text despre magazinul tau pentru a-ti asigura cresterea CTR-ului. In fond, SEO meta tags sunt primele elemente cu care utilizatorul va interactiona, iar prima impresie chiar conteaza!
Astfel, trebuie sa fii relevant si sa faci un content uber cool folosind doar 60, respectiv 160 de caractere. Poate suna ca o provocare, insa devine destul de simplu daca tii cont de cateva lucruri cum ar fi:

SEO Meta Tags – Ce sa faci:

Foloseste cuvintele cheie inteligent

Cuvintele cheie sunt principala arma in strategia ta SEO, tocmai de aceea trebuie sa le folosesti inteligent. Cum? Creeaza meta titluri si meta descrieri unice pentru fiecare pagina si axeaza-te pe principalele cuvinte cheie relevante care se regasesc in continutul respectivei pagini. Alege cuvintele care te intereseaza si incearca sa le folosesti la inceputul meta titlului si al meta descrierii.
Mai multe caractere iti pot permite sa folosesti mai multe cuvinte cheie in meta descriere. Profita la maximum de acest beneficiu si creeaza-ti cea mai buna strategie a cuvintelor cheie printr-un Keyword Research rapid si eficient!

Mai multe caractere, mai multa distractie!

Profita din plin de meta descriere. Poti oferi mai multe detalii despre produse, beneficii si alte particularitati ale afacerii tale. De asemenea, poti adauga si alte cuvinte care au legatura cu principalele tale cuvinte cheie pentru a obtine un content autentic si mai multe posibilitati de click-uri. Respecta noile dimensiuni, altfel SERP iti vor trunchia textele.
Nu uita ca scopul meta elementelor este sa determine utilizatorii sa dea click. Impacheteaza totul intr-un text cat mai atractiv!

Nu pierde ocazia sa cresti vizibilitatea brand-ului

Poti adauga numele brand-ului tau la final pentru mai multa credibilitate. Afisarea in primele rezultate Google iti va da un boost de vizibilitate nu doar pentru cuvintele cheie relevante, ci si pentru numele brand-ului tau.

SEO Meta Tags – Ce sa nu faci:

Evita stuffingul

Un numar mai mare de caractere in meta titlu si in meta descriere NU inseamna liber la STUFFING. Probabil ca nu e ceva nou pentru tine, insa evita sa repeti cuvintele cheie iar si iar, o singura mentionare e de ajuns.
Incearca sa oferi texte ceva mai descriptive in care sa-ti accentuezi beneficiile fara a folosi cuvinte cheie in exces.

Meta titlu si meta descriere fara underscores, virgule sau alte simboluri

Simbolurile nu sunt cea mai buna alegere pentru meta titluri si meta descrieri, in locul acestora poti folosi pipes, iar meta titlul tau poate arata asa:
Vizibilitate mai mare | Optimizare SEO
In plus, evita sa folosesti un vocabular prea specializat sau prea colocvial. Cateva propozitii simple in care sa spui esentialul despre brand-ul tau sunt mai mult decat suficiente.

Bonus! Poti folosi un sablon de meta titlu si meta descriere pentru paginile mai putin importante din site (cum ar fi paginile de produse). Astfel vei avea mai mult timp sa realizezi elemente unice si extrem de catchy pentru paginile care chiar conteaza!

Pentru servicii SEO, apeleaza la specialisti -> AdSem – agentie SEO cu rezultate!

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Lasă un răspuns

Categories